Blog

Please don't use any pictures of Noah and Kira with out my authorization





zaterdag 21 maart 2009

Woezel en pip...

zijn klaar.

Nu nog wat er boven borduren en dan kan het in elkaar gezet worden.
Ik ben nog aan het nadenken in welke kleur, daar ga ik morgen eens voor kijken.
Ondertussen ben ik weer verder met me paaspinkeep, de voorkant is al bijna klaar, nog hier en daar wat inkleuren en dan de stiksteekjes.
De achterkant komt de tekst op en daar wil ik ook wat kleine borduurpatroontjes rondom doen.
Ik ga gauw nog een paar steekjes zetten.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo
ik ben vanessa Gagesteijn
en vind de borduur werkjes erg mooi en vraag me af waar u deze gevonden heb ik ben een aantal baby handoeken aan het maken en ben al een hele tijd op zoek naar leuke patroontje dus als u mij in de goede rich zou kunnen helpen graag

mijn E-mail adres is vanessagillian@hotmail.com