Blog

Please don't use any pictures of Noah and Kira with out my authorization





donderdag 26 maart 2009

3 Broekjes klaar

Nog een hobby van mij is naaien.
Ik maak graag kleding, cadeautjes etc...
Voor Noah maak ik ook veel zelf, hieronder een aantal broekjes die is van de week gemaakt heb.
Dit broekje heb ik vanmiddag nog in elkaar gezet

Dit is de voor en achterkant.
Het ribbroekje is antraciet van kleur met rode stiksels.
Dit broekje heb ik gemaakt voor een onder een rood overhemdje wat ik gekregen heb.


Dit is een zwart ribbroekje met verschillende kleuren stiksels.

Dit is een soort blauw/grijs broekje de garen die ik gebruikt het zijn verloop kleuren van blauw

Ze gaan gauw door de wasmachine, dan kan Noah ze gaan dragen.
Morgen ga ik lekker een weekendje weg met 9 personen en 2 kinderen in een huisje.
Ik hoop dat het weer een beetje mee valt kunnen we lekker veel doen.

Tot volgende week...

2 opmerkingen:

sofietjes handwerken zei

zeer mooi anette.
Wou dat ik dat ook kon.

Mylene zei

Well done on the sewing, Annette.

Hope you all have a great time away!