Blog

Please don't use any pictures of Noah and Kira with out my authorization





dinsdag 17 maart 2009

Een aantal foto's...

van geborduurde werkjes.

Dit is de Blue Tit Baby van de Animal Babies serie van Ellen Maurer-Stroh


Dit is een patroontje van de zelfde serie maar dan de Snail Baby.
Ik vind de patroontjes van EMS geweldig.
Van de baby-serie heb ik dan ook alle patroontjes.
Het is mijn bedoeling om ze allemaal nog een keer te maken, maar het zijn er nog al veel, dus daar gaan nog een aantal jaren overheen voordat ze klaar zijn...lol
Op http://www.maurer-stroh.com/index.html kun je zien wat zij allemaal voor mooie dingen heeft gemaakt.

Voor de geboorte van mijn zoontje heb ik het volgende gemaakt:
Dit is zijn Winnie the Pooh geboortelap.
Het eerste werkje wat ik heb ,wat ingelijst is.
Het was een flinke klus, maar aan het einde van mijn zwangerschap had hier hier voldoende tijd voor

En een groeimeter.
Omdat ik nog tijd overhad voordat Noah geboren werd vond ik het wel leuk om nog iets te maken.

Deze groemeter is het dan uiteindelijk geworden.
Het patroon is hier en daar wat aangepast zodat het een groter werkje werd.

Beide werkjes hangen mooi op zijn kamer.

Zo de eerste werkjes zijn te zien.
De komende tijd doe ik elke keer wel wat laten zien, meerdere foto's in een bericht plaatsen gaat niet zo snel.

Tot de volgende keer en geniet van het mooie weer.

1 opmerking:

Mylene zei

Welcome to the world of blogging, Annette!!
Hele mooie werkjes had je al gemaakt. De groeimeter had ik ook al toen willen maken maar er zat heel veel halve kruisjes in en daar zit ik echt niet mee.