Blog

Please don't use any pictures of Noah and Kira with out my authorization





donderdag 30 april 2009

Update Johnny, kaartje en biscornu

Johnny Depp vordert al goed.
De twee donkerste kleuren zijn al klaar, nu met de volgende kleur begonnen.
Het is een patroon wat makkelijk en snel te borduren is.
Voor de 92ste verjaardag van oma heb ik het volgende kaartje geborduurd.
Ze was er erg blij mee, en liet het aan iedereen zien.
Ik ben niet helemaal blij met het eindresultaat, het groen voor de blaadjes moest met Color Variations van DMC nummer 4050, daar zit een een tint tussen wat veel naar blauw neigt, wat ik er niet leuk in vind, maar oma was er blij mee en daar gaat het om.
De Winnie the Pooh biscornu die ik gemaakt heb, is aangekomen bij Petra.
Het was een flink werkje, omdat het een biscornu is van 15 cm.
Petra gaf aan dat ze het leuk vond als knorretje erop stond, na even zoeken, kwam ik deze leuke patronen tegen.
Ondertussen ben ik begonnen aan een zomerjasje voor Noah, alleen is mijn lock-machine weg voor reparatie, hij brak in 1 week tijd 4 naalden, en net voordat het cadeautje voor het buurmeisje klaar was weer een naald, toen was ik het zat en bracht hem weg.
Ik hoop dat ik hem snel terug krijg, ik heb nog veel plannen wat ik allemaal nog wil maken.
Nu weer verder met Johnny.
Bedankt voor het langs komen op mijn blog.
Laat een comment achter wat je ervan vindt.
Liefs


1 opmerking:

Mylene zei

A cute winnie the pooh design.
Lovely card for Oma and your Johnny Depp update is looking good.