Blog

Please don't use any pictures of Noah and Kira with out my authorization





dinsdag 27 oktober 2009

give-away's

Sara is giving a pumpkin give away.
Here is the link:
http://craftymoo-sarah.blogspot.com/2009/10/moos-pumpkin-give-away.html?showComment=1256646499263#c878762771492637671

April is having a mystery give away
Here is the link:
http://itsjustapril.blogspot.com/2009/10/giveaway.html


Thank you so much Willeke for explaining to me how to put a link.
When I just started the blog I did it so, but recently it did'nt work anymore, but I always typ in Html...

3 opmerkingen:

Annelein zei

Hi Annette. Ik las je vraag over het plaatsen van een link.

Als je een nieuw bericht tikt moet je zorgen dat je op de tab klikt van nieuw bericht. Niet de kleine letters van de html-versie.

Dan klik je met je muis de plek aan in het bericht waar je de link wilt hebben.

Dan klik je in de bovenste balk op een ikoon dat wat weg heeft van een liggende acht.

Vervolgens kopieer je de link die je wilt hebben in de balk (zelf intikken kan natuurlijk ook, maar ik kopieer om fouten te voorkomen.

Als het goed is zie je nu een link in je tekst. Soms moet ik deze handeling twee keer doen voordat de link verschijnt. Geen idee waarom dit zo is.

Misschien weet iemand anders nog een snellere manier, maar dit is zoals ik het doe.

Er is ook nog een manier om de tekst van de link aan te passen maar dat wordt wel heel veel informatie in één keer. Succes met het uitproberen en als het niet lukt mag je altijd vragen hoor!!!

Ik ben bijvoorbeeld erg benieuwd hoe jij aan het leuke ruitje komt op je weblog. Ziet er gezellig uit met dat kantje erbij!

groetjes, Willeke

Annelein zei

Ik beschrijf het zoals ik het doe. Het moet volgens mij handiger kunnen, maar dat heb ik nog niet ontdekt.

Je hebt de link al toegevoegd zoals hierboven omschreven. Nu moet je juist weer op het andere tabje klikken, zodat alles in kleine letters verschijnt. Je ziet dan dat je link is veranderd in een hele lange naam. Die naam is een paar keer voorzien van deze haken (tekst 1)(tekst 2(/a). In werkelijkheid staat dit () voor <>. Bij het plaatsen van dit bericht kwam er telkens een foutmelding, vandaar dat ik het zo even oplos.

Als je de de tekst van "tekst 2" veranderd in wat je wilt hebben en je klikt weer op het tabje "nieuw bericht" dan moet het goed zijn. Bij mij komt er in de tekst altijd een streep onder te staan, maar die is niet zichtbaar als het bericht wordt gepubliceerd.

Dit is even goed opletten en misschien ook een paar keer proberen voordat het lukt.

Wil je de tekst van de link nog wat meer laten opvallen dan moet je bij het tabje "nieuw bericht" de tekst even selecteren en met behulp van de balk aanpassen. Ik zet de tekst van de link altijd cursus en geef het een afwijkende kleur.

Annette veel succes met het uitproberen. Laat het even weten als je nog meer uitleg wilt.

Hartelijke groet,
Willeke

Annelein zei

Met cursus bedoel ik natuurlijk cursief. 't Is ook nog een beetje vroeg :).