Blog

Please don't use any pictures of Noah and Kira with out my authorization





woensdag 15 april 2009

Stoffenspektakel...

Ik kom net terug van een geslaagde dag op de stoffenspektakel.Het was heerlijk weer, de terrasjes waren vol, en de kraampjes vol met mooie stoffen.
Ik kan er voorlopig weer tegen aan, alleen jammer dat ik zo weinig leuke stoffen voor Noah tegen kwam, alles is voornamelijk gericht op meisjes.
Volgende week vrijdag zouden we nog naar de stoffenbeurs gaan, maar zag net in mijn agenda dat ik moest werken, ik geef wel door aan mijn vriendin dat als ze stoffen tegen komt die leuk zijn voor Noah, dat ze die mee kan nemen.
Ik heb veel zin om allemaal leuke dingen te maken.
Muziekje aan, wijntje erbij, mooi weer..... meer heb ik niet nodig.

1 opmerking:

Mylene zei

Leuke stoffen, Annette.