Blog

Please don't use any pictures of Noah and Kira with out my authorization





maandag 6 april 2009

Nieuwe Sal..

Dus snel beginnen.
Op de site http://stitch-creations.blogspot.com/, wordt weer een nieuwe SAL gehouden.
De vorige heb ik ook aan mee gedaan.
Dit was daar het resultaat van:

Het is een 15 zijdige biscornu.
Gemaakt met verloop garen van DMC.

Nu gaan we een speldenblokje maken.
Om de zoveel dagen verschijnt er dan een nieuw patroon op haar blok.
Ik ga vanavond al beginnen met het eerste deel, ook dit keer gebruikt ik weer verloop garen van DMC.

Al twee uitwisselingen zijn klaar en op de post.
Foto's verschijnen zodra ze aangekomen zijn.
Op het moment ben ik nog aan een verjaardagscadeautje bezig, wat ik graag donderdag op de post wil hebben, ik ga dus gauw verder.

Geen opmerkingen: