Blog

Please don't use any pictures of Noah and Kira with out my authorization





maandag 23 maart 2009

De paaspinkeep is bijna klaar.

Ik moet straks nog 2 kleuren kopen voor de paaspinkeep, en dan kan ik dat morgen verder borduren en in elkaar zetten.
Ik heb ook al een patroontje gevonden voor de Winnie the Pooh biscornu uitwisseling.
Ook hier moet ik vanmiddag nog een aantal kleuren voor kopen.
De laatste uitwisseling die ik gedaan heb (tevens mijn 2de) was voor valentijn.
Hiervoor moesten we een boekenlegger maken.

Deze heb ik gemaakt voor Sabine.
Op de voorkant een leuke freebie ergens gevonden via google, en op de achterkant de tekst.
De type van de letters gebruikt ik op het moment eigenlijk overal voor omdat ik het zulke mooie letter vind.
Hier kun je het lettertype vinden.

http://www.needlepointers.com/displaypage.aspx?ArticleID=34532&URL=http%3a%2f%2fwww.stitchpoint.com%2feng%2ftool%2falph%2f_alphabet_generator.php

Dit is een foto van de mooie boekenlegger die ik van Margot gekregen heb.
Ze heeft er ook nog wat leuke hebbedingetjes bijgedaan.

Zo, ik ga nog eens wat borduren, voordat ik ga werken, dat is met dit weer heerlijk om te doen.

Geen opmerkingen: